Media

ST. WILLEBRORD/ARKEL - 'Heel erg blij' is Dierenvoedselbank Stichting Pets Food Care met de dierenambulance die ze woensdagmiddag van de landelijke Stichting Dierenlot in bruikleen kreeg.

SINT WILLEBRORD - Stichting Pets Food Care bestaat anderhalf jaar en zo'n honderd gezinnen maken dankbaar gebruik van deze dierenvoedselbank. De stichting zet zich in voor de huisdieren van gezinnen die het niet zo breed hebben. Zij zamelt dierenvoeding in en deelt dat uit. Het opslag- en distributiepunt gebeurt vanuit een woning in Sint...

SINT WILLEBRORD - Het kan iedereen overkomen: een moment dat alles tegen zit, dat je het financieel niet meer redt en je amper boodschappen kunt betalen. Voor diegenen is er gelukkig de broodnodige voedselbank. Maar wat nou als je een huisdier hebt? Je 'maatje' is dan vaak nog alles wat er is. Daarvoor is er nu de 'broknodige' dierenvoedselbank.

SINT WILLEBRORD - De regio Rucphen heeft sinds november vorig jaar een eigen voedselbank voor dieren. Mensen die voor zichzelf afhankelijk zijn van de voedselbank kunnen sindsdien voor hun huisdier terecht bij Stichting Pets Food Care. De stichting is blij dat steeds meer particulieren en bedrijven dierenvoer en andere benodigdheden doneren.

Steun Stichting Pets Food Care en doneer op NL79 INGB 0007 7068 00
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin