Dierenvoedselbank

Eigenlijk zou het niet nodig moeten zijn, een dierenvoedselbank, net zoals een gewone voedselbank. Je gunt alle mensen genoeg middelen om zichzelf en hun gezin, inclusief huisdieren, te kunnen onderhouden.
Helaas is de realiteit anders en zijn er ontzettend veel mensen afhankelijk van hulp. De voedselbanken in Nederland helpen al enorm veel mensen, wat ontzettend fijn is!
We hopen dat de dierenvoedselbank straks net zo 'normaal' wordt als de gewone voedselbank en dat wij, en andere dierenvoedselbanken, ook alle huisdieren kunnen helpen.

Voor de mensen die in financiele problemen zitten is het al moeilijk genoeg om niet te kunnen doen wat ze willen, of te kopen wat ze graag willen eten. Als die mensen dan ook nog eens hun geliefde huisdier niet voldoende voeding kunnen geven maak je de situatie nog ernstiger. In veel gevallen is het huisdier degene die zoveel liefde en plezier brengt in een huishouden dat mensen er niet aan willen denken om hun huisdier weg te doen.

Met dierenasiels die bomvol zitten, hebben wij des te meer respect voor de mensen die van hun laatste geld dierenvoeding halen zodat ze hun huisdier toch kunnen houden.
Als dierenvoedselbank kunnen wij niet de volledige verzorging/voeding regelen voor de mensen maar we kunnen ze wel een handje helpen. En natuurlijk weten we dat we niet iedereen kunnen helpen maar we kunnen samen wel heel veel mensen helpen en elk gezin dat we helpen is er weer 1!

Wilt u ook helpen? Kijk snel verder op onze pagina of neem contact met ons op!

Onze dierenvoedselbank is gevestigd aan de EDWARD POPPELAAN 12 in ETTEN-LEUR.
1x per 2 weken delen wij vanuit hier de dierenvoeding uit.

Heeft u bij de voedselbank of gemeente een inschrijfformulier gehad van ons en is die volledig ingevuld? Neem het formulier + legitimatiebewijs + voerton (per huisdier-soort) mee naar 1 van de uitgifte's.
Wij zullen u dan een pasje geven en meteen uw dierenvoeding.

Twijfelt u of u alle gegevens compleet heeft? Stuur even een mail naar petsfoodcare@hotmail.com
of bel tijdens openingstijden naar 0622635952

Uitgiftedatums 2019:

7 & 21 Januari
4 & 18 Februari
4 & 18 Maart
1 & 15 & 29 April
13 & 27 Mei

10 & 24 Juni
8 & 22 juli
5 & 19 augustus
2 & 16 & 30 september
14 & 28 oktober
11 & 25 november
9 & 23 december

Vaste tijden: 10:30 tot 11:30!

Voor onze clienten is het zeer belangrijk zich aan te melden op onze gesloten facebook-groep "Dierenvoedselbank Stichting Pets Food Care" zodat zij geen update's missen.