Stichting Pets Food Care is volledig afhankelijk van donaties!

Wilt u ook graag helpen?

Donaties kunnen wij, op afspraak, ophalen bij u of uw bedrijf. Donaties kunnen ook, op afspraak, afgegeven worden in Sint Willebrord of Etten-Leur

Woont u niet in de directe omgeving van Gemeente Rucphen of Gemeente Etten-Leur maar wilt u wel helpen?

Door middel van een maandelijkse bijdragen kunnen wij meer dieren in nood helpen.

100% van uw donatie gaat naar de dieren!

Wij stoppen er ontzettend veel tijd en energie in maar dat is "onze donatie" aan de dieren. Dat wil zeggen dat 100% van uw donatie naar de dieren gaat en er niets "verdwijnt". Wel zo prettig voor u om te weten!

Alle donaties die binnen komen worden genoteerd en op onze facebook houden wij dagelijks bij van wie we een donatie krijgen. Uiteraard plaatsen wij geen achternamen, tenzij anders afgesproken. Dit omdat wij de privacy van onze donateurs respecteren en het bij iedereen uit een goed hart komt en dat waarderen wij, het gaat niet alleen om de grootste donatie!

Het is ook mogelijk om ons financieel te steunen, dat geeft ons de mogelijkheid om de dieren gericht te helpen. Aangezien wij een ANBI status hebben kan dit voor u ook voordelen hebben. Wij zijn op dit moment op zoek naar bedrijven of particulieren die ons maandelijks steunen zodat wij onze hulp kunnen uitbreiden en geen wachtlijst meer hoeven te hanteren!
Uiteraard zijn er dan mogelijkheden om reclame te maken!

Ons Rekeningnummer is NL79 INGB 0007 7068 00