Doneren

Stichting Pets Food Care is volledig afhankelijk van donaties!

Wilt u ook graag helpen?

Donaties kunnen wij, op afspraak, ophalen bij uw bedrijf. Als particulier bent u welkom tijdens onze uitgifte om een donatie te brengen.

Woont u niet in de directe omgeving maar wilt u wel helpen?

Door middel van een maandelijkse bijdragen kunnen wij meer dieren in nood helpen.

Wat kunt u doneren?

• Droogvoer voor alle dieren, hond-kat-vogel-knaagdier
    Gesloten verpakkingen, of verpakkingen die open zijn maar afgesloten bewaard zijn.
  • Natvoer voor hond & kat
    Enkel gesloten verpakkingen.
  • Snacks voor alle dieren, hond-kat-vogel-knaagdier
  • Dieren-toebehoren, voor alle dieren.
    Deze dienen wel goed genoeg te zijn voor een 2e ronde, dus kapotte spullen aub niet.
  • Medicijnen en Medisch voer
    Indien wij er geen client voor hebben gaat het naar Stichting Sannie Vleermuis.
  • KVV - Diepvriesvoeding
    Enkel brengen op uitgifte dagen aub, wij hebben geen vriezer dus moeten dit meteen uitdelen.

Wanneer u iets groots wilt doneren zoals bijvoorbeeld een aquarium, knaagdierhok etc, graag vooraf via mail doorgeven zodat wij kunnen polsen of er een client baat bij heeft. Onze ruimte is zeer beperkt en dat soort zaken worden maar weinig gevraagd. Voeding is en blijft het belangrijkste voor de dierenvoedselbank. Hopend hiervoor uw begrip!

100% van uw donatie gaat naar de dieren!

Wij stoppen er ontzettend veel tijd en energie in maar dat is "onze donatie" aan de dieren. Dat wil zeggen dat 100% van uw donatie naar de dieren gaat en er niets "verdwijnt". Wel zo prettig voor u om te weten!

Alle donaties die binnen komen worden genoteerd en op onze facebook houden wij dagelijks bij van wie we een donatie krijgen. Uiteraard plaatsen wij geen achternamen, tenzij anders afgesproken. Dit omdat wij de privacy van onze donateurs respecteren en het bij iedereen uit een goed hart komt en dat waarderen wij, het gaat niet alleen om de grootste donatie!

Het is ook mogelijk om ons financieel te steunen, dat geeft ons de mogelijkheid om de dieren gericht te helpen. Aangezien wij een ANBI status hebben kan dit voor u ook voordelen hebben.

Ons Rekeningnummer is NL79 INGB 0007 7068 00

Steun Stichting Pets Food Care en doneer op NL79 INGB 0007 7068 00
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin