Gegevens Stichting

Zoals al eerder vermeld zijn wij een officiele stichting. Dat wil zeggen dat wij bij de kamer van koophandel zijn ingeschreven.

Ons doel is "Het verbeteren van de gezondheid en het welzijn van dieren die worden gehouden door mensen die staan ingeschreven bij de voedselbank" en "het verrichten van alle verdere handelingen, die met het vorenstaande in de ruimste zin verband houden of daartoe bevorderlijk kunnen zijn".

Onze bestuursleden zijn Ferdy, Helga en Priscilla. Ferdy is onze penningmeester en controleert dus onze administratie. Helga is onze secretaris en zorgt dus dat de administratie wordt bijgewerkt. Priscilla is onze voorzitter en contactpersoon, als bedrijf zijnde zal u contact gehad hebben met haar.
Bij de 1e donatie aan ons krijgt u altijd ons visitekaartje. Donaties kunt u het beste aan te melden via email.

Stichting Pets Food Care heeft een pagina op facebook waar wij dagelijks de donaties op plaatsen maar ook hulpvragen. We zijn op facebook te vinden onder " Stichting Pets Food Care ".
Daarnaast kun u ook contact met ons opnemen via mail, info@petsfoodcare.nl

Ons kamer van koophandelnummer is: 67505716
Ons RSIN nummer is: 857035957
Ons Rekeningnummer is: NL79 INGB 0007 7068 00

Alle donaties, dus ook de financiele donaties, komen 100% ten goede aan de Stichting, wij betalen geen salaris.

In onze statuten is vastgesteld dat mochten wij ooit stoppen, wat absoluut nooit de bedoeling is, al onze overige donaties gedoneerd worden aan een stichting met ANBI status.