Regels betreft de uitgifte

Deze regels hanteren wij betreft de uitgifte zodat alles in goede banen loopt.

We kunnen alleen uitdelen wat we hebben. We zijn afhankelijk van donaties dus het is mogelijk dat wij niet hebben wat u zoekt, hiervoor onze excuses.

De donaties komen allemaal uit een goed hart maar zijn niet allemaal nieuw, wilt u een dekentje of speelgoedje niet omdat u het vies vind? Dat is uw goed recht, wilt u hem wel graag is een wasje zo gedraaid.

Wij mixen de droge brokken door elkaar, zodat alle huisdieren een mix krijgen van duurder en goedkoper voer. Dit omdat wij geen onderscheid willen maken. Mocht u huisdier een moeilijke eter zijn of snel last hebben van zijn of haar darmen, hou hier dan rekening mee.

Wij nemen geen verantwoording over de donaties. Wat we uitdelen is wat we gekregen hebben, uiteraard kijken wij het wel na en mochten wij vermoedde dat het schadelijk kan zijn zullen wij dit niet uitdelen maar u bent zelf verantwoordelijk voor uw huisdier dus controleer de spullen alvorens u het geeft.

Wij hebben 3 redenen om u per direct uit te schrijven.
1, U neemt een huisdier bij.
2, u komt 3x niet uw pakket ophalen zonder af te zeggen.
3, U doet lelijk tegen ons om welke reden dan ook. Wij zullen u ten alle tijden met respect behandelen, kan dat andersom ook alstublieft?

Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00u tot 17:00u en op zaterdag van 9:00u tot 12:00u.

Uitgifte is enkel op maandag van 10:30 tot 11:30, datums worden bekend gemaakt op onze facebook pagina en met regelmaat op locatie, het is uw eigen verantwoording om dit in de gaten te houden.
Indien u geen social media heeft kunt u ze ook opvragen via petsfoodcare@hotmail.com

Via social media worden geen afspraken gemaakt, enkel via mail. Dit is om uw en onze privacy te beschermen.
Contactpersoon is Priscilla de Veth, zij heeft als enige volledige toegang tot uw complete gegevens, andere vrijwilligers enkel tot uw naam. U dient ervoor te zorgen dat uw gegevens bij ons correct zijn.

Afmelden voor uitgifte of om door te geven dat iemand anders uw pakket ophaalt? Mail uiterlijk vrijdag, voor 17:00u, voor de uitgifte naar petsfoodcare@hotmail.com.
Indien er daarna nog iets gebeurd waardoor u echt niet kunt komen dient u dit zo spoedig mogelijk te laten weten.
Helaas moeten wij erbij vermelden dat als u zichzelf niet afmeld, u de uitgifte erop ook geen pakket zult krijgen.

We hopen dat deze regels overbodig zijn en helpen u en uw huisdier heel graag!