Regels betreft de uitgifte

Deze regels hanteren wij betreft de uitgifte zodat alles in goede banen loopt.

We kunnen alleen uitdelen wat we hebben. We zijn afhankelijk van donaties dus het is mogelijk dat wij niet hebben wat u zoekt, hiervoor onze excuses.

De donaties komen allemaal uit een goed hart maar zijn niet allemaal nieuw, wilt u een dekentje of speelgoedje niet omdat u het vies vind? Dat is uw goed recht, wilt u hem wel graag is een wasje zo gedraaid.

Wij mixen de droge brokken door elkaar, zodat alle huisdieren een mix krijgen van duurder en goedkoper voer. Dit omdat wij geen onderscheid willen maken. Mocht u huisdier een moeilijke eter zijn of snel last hebben van zijn of haar darmen, hou hier dan rekening mee.

Wij nemen geen verantwoording over de donaties. Wat we uitdelen is wat we gekregen hebben, uiteraard kijken wij het wel na en mochten wij vermoedde dat het schadelijk kan zijn zullen wij dit niet uitdelen maar u bent zelf verantwoordelijk voor uw huisdier dus controleer de spullen alvorens u het geeft.

Wij hebben 2 redenen om u per direct uit te schrijven.
* U neemt een huisdier bij.
* U doet lelijk tegen ons om welke reden dan ook, laten we het gezellig houden!

Vragen kunt u het beste sturen naar petsfoodcare@hotmail.com, u ontvangt dan zsm een reactie.

Uitgifte is enkel op maandag, 1x per 2 weken, van 10:30 tot 11:30.

Via social media worden geen afspraken gemaakt, enkel via mail. Dit is om uw en onze privacy te beschermen.

We hopen dat deze regels overbodig zijn en helpen u en uw huisdier heel graag!